Olemme tuottaneet tietosuojan ja siihen liittyvien käsitteiden ymmärtämistä helpottavia oppaita. Voit ladata niitä allaolevilla lomakkeilla maksutta omaan käyttöösi.
Mitä kaikkien yritysten tulee tehdä ja miten vaatimuksiin vastataan siten, että kokonaisuudesta aiheutuu mahdollisimman vähän ylimääräistä työtä ja kaikki käännetään kilpailueduksi? Lataa opas niin tiedät!
Millaisia vastuuasioita organisaation johdolle asetetaan GDPR:n myötä? Jos olet toimitusjohtaja tai hallituksen jäsen, lataa opas. Tarvitsetko apua tietosuojatyön toteutuksessa? Tutustu Easy GDPR -palveluun:
https://www.d-fence.fi/tietosuoja/ soita meille: 09 623 14 18.
NIS 2 -direktiivi ja GDPR ovat molemmat EU-vetoista sääntelyä, jotka liittyvät datan käsittelyn turvaamiseen. Vaikka ne ovat erillistä sääntelyä, niillä on myös paljon yhteisiä piirteitä. Mitä tämä tarkoittaa teidän yrityksenne kohdalla? Lataa opas ja tiedät mitä tehdä! Tarvitsetko apua tietosuojatyön toteutuksessa? Tutustu Easy GDPR -palveluun: https://www.d-fence.fi/tietosuoja/ soita meille: 09 623 14 18.
Uusi direktiivi vaatii, että tietynlaisten yritysten on toteutettava ilmoituskanava, jossa on turvallista tehdä ilmoituksia väärinkäytöksistä
ja epäeettisestä toiminnasta. Millaisia lisävaatimuksia ilmoituskanavan käyttöönotto yrityksille tuo? Lataa maksuton opas ja ota vaatimukset haltuun.
Mihin vaatimukseen tietosuojaselosteella vastataan, mikä on sen merkitys yritykselle ja mitä pitää sen laatimisessa ottaa huomioon?
Kuinka monta GDPR-sakkoa Suomessa on annettu ja millaisista rikkomuksista ne ovat seuraneet?
Olemme koonneet kaikki 18.03.2024 mennessä annetut sakot tähän oppaaseen.
Mitä yrityksen pitää ottaa huomioon ja toteuttaa, kun sillä on käytössään kameravalvonta?
Mitä pitää ottaa huomioon ulkoistuskumppaneiden kanssa tietosuojaan liittyen? Oppaassa hyvää selkänojaa näihin vaatimuksiin .
Tuhansien asiakaskeskustelujen sekä asiantuntijatukitilanteiden pohjalta olemme laatineet viiden kohdan listauksen yleisimmistä esille tulleista tietosuojaan ja sen toteutumiseen liittyvistä sudenkuopista.
Tämän oppaan esimerkeillä vältät yleisimmät sudenkuopat etkä toista muiden tekemiä virheitä.
Psykoterapiakeskus Vastaamon tietomurto on toistaiseksi suurin laatuaan ja kosketti tuhansia ihmisiä. Asian käsittely jatkuu vielä vuosia. Mitä tapahtui ja mitä tapahtumasta voi oppia, jotta omassa organisaatiossa ei vastaavaa pääsisi tapahtumaan?